bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 14.02.2012 09:17, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: Odpowiedz na zapytanie

MZŻ/T/262/5/12 Przetarg nieograniczony na wymianę okien i drzwi w budynkach żłobków

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

Numer sprawy MZŻ/T /262/5/12                                                             Łódź, dnia 14 lutego 2012r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nr BZP 43432-2012 z dnia 14.02.2012

1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a tel. 42 632-24-08, 42 639-98-27, 42 632-23-61, fax 42 632-23-61 wew. 21
2. Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 euro.
3. Specyfikację (0zł) można odebrać w siedzibie MZŻ – pokój 4, pocztą lub drogą elektroniczną ze strony www.bip.mzz.lodz.pl
4. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien i drzwi w budynkach żłobków.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia - do dnia 14.08.2012 roku zgodnie z harmonogramem określonym w siwz.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b. posiadania wiedzy i doświadczenia
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej
e. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria :
- są uprawnieni do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp,
f. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
8. Wadium - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
9. Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100 pkt
10. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie MZŻ pokój 11 (sekretariat) do 1 marca 2012 do godz.10:00
11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy
13. Dynamiczny system zakupów – nie dotyczy
14. Zastosowanie aukcji elektronicznej – nie dotyczy
15. Zamówienie uzupełniające – zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6
16. Uprawniony do kontaktu z wykonawcami:
a. merytorycznych – Janusz Wielemborek - starszy inspektor ds. techniczo- ekonomicznych
b. formalnych - Anna Majewska - starszy inspektor ds. administracyjno– ekonomicznych
w godz. 8-15, tel. 632-23-61 wew. 32, 42 632-24-08 wew. 32 ; 42 639-98-27 wew. 32, fax 42 632-23-61, kom. 515 062 503
17. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień /CPV/:
- 45420000-7 – roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

Do pobrania:

  1. siwz
  2. załącznik nr 1 - formularz ofertowy
  3. załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  4. załącznik nr 3 - przedmiar robót pdf
  5. załącznik nr 3 - przedmiar robót ath
  6. załącznik nr 4 - oświadczenie o spełnianiu warunków
  7. załącznik nr 5 – oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków
  8. załącznik nr 6 – szkic okien i drzwi
  9. załącznik nr 7 - wzór umowy

 

Opublikował: Hanna Nowicka
Publikacja dnia: 14.02.2012 09:17
Dokument oglądany razy: 592
Podlega Ustawie