bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 30.10.2013 13:24, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: wprowadzono zmiany treści ogłoszenia.

MZŻ/T/262/11/13 Przetarg nieograniczony na usuwanie usterek i awarii w 30 obiektach MZŻ na terenie Łodzi w okresie 12 miesięcy:

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

numer sprawy : MZŻ/T/262/11/13


Łódź, dnia 30 października 2013 roku


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

BZP 442780- 2013 z dnia 30. 10.2013 roku

1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a tel. (042) 632-24-08, 42 639-98-27, 42 632-23-61, fax 42 632-23-61 wew. 21
2. Przetarg nieograniczony o wartości nieprzekraczającej 5 000 000 euro zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz.U z 2013 r. poz. 907 ze zm.)
3. Specyfikację (0zł) można odebrać w siedzibie MZŻ pocztą lub drogą elektroniczną ze strony www.bip.mzz.lodz.pl.
4. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie usterek i awarii w 30 obiektach MZŻ na terenie Łodzi w okresie 12 miesięcy
Zadanie 1:
- usuwanie usterek i awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjno - remontowych w instalacjach elektrycznych,
Zadanie 2:
- usuwanie usterek i awarii instalacji wodno – kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, przeprowadzanie konserwacji węzłów cieplnych oraz wykonywanie prac konserwacyjno - remontowych w instalacjach wodno- kanalizacyjnych,
- dokonanie oceny stanu technicznej sprawności i szczelności instalacji gazowych zasilających wszystkie urządzenia gazowe znajdujące się na terenie żłobka.
Zadanie 3:
- roboty ogólnobudowlane: konserwacyjno –remontowe, awaryjne.
Dopuszcza się składanie oferty częściowej na zadanie 1, 2 lub 3.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia w okresie 12 m-cy, tj. od 01.12.2013 do 30.11.2014 roku.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) dotyczące:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
e. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria :
- są uprawnieni do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp,
f. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
8. Wadium - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w wysokości:
dla zadania 1 – 2 000 zł
dla zadania 2 – 2 000 zł
dla zadania 3 – 2 000 zł
9. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
10. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie MZŻ pokój 11 (sekretariat) do 14 listopada 2013 do godz.10:00
11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy
13. Dynamiczny system zakupów – nie dotyczy
14. Zastosowanie aukcji elektronicznej – nie dotyczy
15. Zamówienie uzupełniające – Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp
16. Uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: Stanisław Orliński, Roman Ryżlak, Janusz Wielemborek pokój nr 4 w godz. 8:00 - 15:00
17. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień /CPV/:
-45000000-7 – roboty budowlane
-45330000-9 – roboty sanitarne
-45310000-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych
-45312310-3 - ochrona odgromowa
-45333000-0 – roboty instalacyjne gazowe
-32552600-3 – domofony

Do pobrania:

  1. specyfikacja
  2. Załącznik Nr 1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  3. Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy
  4. Załącznik Nr 3 - Przedmiar robót na usuwanie usterek i awarii instalacji elektrycznych
  5. Załącznik Nr 4 - Przedmiar robót na usuwanie usterek i awarii sanitarnych 
  6. Załącznik Nr 5 - Przedmiar robót na roboty remontowe ogólnobudowlane
  7. Załącznik Nr 6 - Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 44 Pzp.
  8. Załącznik Nr 7 - Wzór umowy
  9. Załącznik Nr 8 - Wykaz żłobków
  10. Załącznik Nr 9 - Wykaz węzłów cieplnych i instalacji gazowych
  11. Załącznik nr 10 - Wzór zobowiązania
Opublikował: Anna Majewska
Publikacja dnia: 30.10.2013 13:24
Dokument oglądany razy: 584
Podlega Ustawie