bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

MZŻ/A/262/7/13 Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę róznych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Oznaczenie sprawy : MZŻ/A/262/7/13
BZP NR 329358- 2013 z dnia 14-08-2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Miejski Zespół Żłobków w Łodzi zawiadamia, że w wyniku przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 200 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych oraz produktów odżywczych dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, podzielonym na dwie części została zawarta umowa z firmą:

Firma Handlowo – Usługowa „EGRO”
Grzegorz Roswag
90-369 Łódź, ul. Piotrkowska 204/210
Filia: 97-200 Tomaszów Mazowiecki,
ul. Warszawska 149/151

dla Części 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

za cenę z VAT 69 308,93 zł – 100 pkt.

dla Części 2 - sukcesywna dostawa produktów odżywczych dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

za cenę z VAT 33 247,67 zł – 100 pkt.


Łódź, dnia 14 sierpnia 2013 r.

Oznaczenie sprawy : MZŻ/A/262/7/13

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO


Miejski Zespół Żłobków w Łodzi zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia nieprzekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 200 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, podzielonym na trzy części została wybrana najkorzystniejsza pod względem przyjętego kryterium, z najniższą ceną oferta Nr 1 z złożona przez firmę :

Firma Handlowo – Usługowa „EGRO”
Grzegorz Roswag
90-369 Łódź, ul. Piotrkowska 204/210
Filia: 97-200 Tomaszów Mazowiecki,
ul. Warszawska 149/151

dla Części 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

za cenę z VAT 69 308,93 zł – 100 pkt.

dla Części 2 - sukcesywna dostawa produktów odżywczych dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

za cenę z VAT 33 247,67 zł – 100 pkt.

Część 3 - sukcesywna dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Postepowanie zostało unieważnione na podstawie Art. 93 ust 1 pkt 1 Ustawy pzp – nie złożono żadnej oferty.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od daty ogłoszenia wyniku postępowania.

Łódź, dnia 06 sierpnia 2013 r.


oznaczenie sprawy MZŻ/A/262/7/13

Dot. przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Miejski Zespół Żłobków w Łodzi informuje, że w dniu 26 lipca 2013 roku wpłynęły nw. pytania:


- „Pytanie 1. - Czy w pozycji nr. 1 dopuszczają Państwo na złożenie oferty na danie obiadowe po 4, 5 miesiącu BoboVita typu warzywa z mięsem, rybą, zupka – krem dla niemowląt, przeciery owocowo, warzywne w gramaturze 125g ”.


- „Pytanie 2. – Czy w pozycji nr. 15 dopuszczają Państwo na złożenie oferty na mleko modyfikowane w proszku Bebilon pronutra w gramaturze 400g.”

              Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U nr 113 z 2010 r. poz. 759 ze zmianami) Zamawiający odpowiada na zadane pytania:
Pytanie 1
- dopuszcza się aby (pozycja nr 1 w Formularzu cenowym) gramatura dania obiadowego dla niemowląt po 4, 5 miesiącu życia typu BoboVita, Gerber , typu warzywa z mięsem, rybą, zupka – krem dla niemowląt, przeciery owocowo warzywne wynosiła 125g;
Pytanie 2
- dopuszcza się aby (pozycja nr 15 w Formularzu cenowym) w miejsce mleka modyfikowanego w proszku typu NAN Pro lub inne równoważne typu 2 , 2R, 3 , Junior, złożono ofertę na równoważne mleko modyfikowane w proszku Bebilon pronutra w gramaturze 400g


Oznaczenie sprawy : MZŻ/A/262/7/13

ZMIANA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dot. przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający Miejski Zespół Żłobków w Łodzi informuje, że w odpowiedzi na złożone do Zamawiającego pytanie do załącznika nr 2b – Formularza cenowego (Część 2 – sukcesywna dostawa produktów odżywczych dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi) wprowadzono następujące zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1. W rozdziale III Część 2, pozycja 1: dopuszcza się gramaturę opakowania dania obiadowego dla niemowląt po 4, 5 miesiącu życia typu BoboVita, Gerber , typu warzywa z mięsem, rybą, zupka – krem dla niemowląt, przeciery owocowo warzywne w przedziale 125 – 200g
2. Zmianie ulega również załącznik nr 2b – formularz cenowy. Poprawiony wzór załącznika nr 2b stanowi załącznik nr 1 do zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Powyższe zmiany stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia o oznaczeniu: MZŻ/A/262/7/13.

Załączniki:
1. Formularz cenowy - Załącznik 2b


oznaczenie sprawy MZŻ/A/262/7/13
Biuletyn UZP – 291636 -2013; data zamieszczenia: 24-07-2013 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a, fax (42) 632-23-61 wew. 21. tel. (42) 632-24-08, (42) 639-98-27, (42) 632-23-61,
2. Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro.
3. Specyfikację (0zł) można odebrać w siedzibie MZŻ – pokój 11, pocztą lub drogą elektroniczną ze strony www.bip.mzz.lodz.pl
4. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi:
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Część 1:
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych (cukier i produkty pokrewne, kakao, kawa, herbata, słodycze gotowe, przyprawy i przyprawy korzenne) do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 2-3 razy w miesiącu w godzinach 7:00-12:00, do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Część 2:
Sukcesywna dostawa produktów odżywczych dla niemowląt (mleko modyfikowane, kaszki mleczno – zbożowe, kaszki ryzowe, herbatka rozpuszczalna dla niemowląt, przeciery owocowe i warzywne dla niemowląt, soki oraz nektary dla niemowląt) do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, od poniedziałku do piątku, 2-3 razy w miesiącu w godzinach 7:00-12:00, do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Część 3:
Sukcesywna dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich (wypieczonych z zastosowaniem naturalnych środków spulchniających – drożdże, naturalny zakwas) do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:00-7:00, do każdego ze żłobków objętych dostawą.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia :
- od 02.09.2013r. do 31. 08. 2014 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy;
7.1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo zamówień publicznych;
7.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach:
7.5.1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1;
7.5.2. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2a, 2b, 2c;
7.5.3. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3 o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp, które może być potwierdzone dodatkowo kserokopią aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 05.05.2013r.;
7.5.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy;
7.5.5. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. po dniu 05.02.2013r., a w stosunku do osób fizycznych Oświadczenie stwierdzające, że nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
Złożenie przez osobę fizyczną Oświadczenia zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 czyni zadość wymogowi złożenia Oświadczenia, o którym mowa wyżej.
7.5.6 Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych artykułów do obrotu na terenie Polski oraz o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP wraz z wykazem środków transportu – załącznik nr 7;
7.5.7 Decyzje lub zaświadczenia lub opinie wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczące spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczające środki transportu wskazane w załączniku nr 7;
7.5.8. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730) – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
7.5.9. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).
7.6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
7.7. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Wadium – nie dotyczy.
9. Kryteria oceny ofert: najniższa cena- 100pkt.
10. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie MZŻ pokój 11 (sekretariat) 05.08.2013r. do godz. 9:00.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.
13. Dynamiczny system zakupów – nie dotyczy.
14. Aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
15. Zamówienie uzupełniające – Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 Pzp.
16. Uprawnieni do kontaktu z Wykonawcami: Hanna Nowicka, Katarzyna Loszek
17. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień /CPV/:
15800000-6 – Różne produkty spożywcze.

Załączniki

1. SWIZ
2. Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
3. Załącznik Nr 2a – Formularz cenowy
4. Załącznik Nr 2b – Formularz cenowy
5. Załącznik Nr 2c – Formularz cenowy
6. Załącznik Nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu,
7. Załącznik Nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Pzp,
8. Załącznik Nr 5 – Wzór umowy wraz z protokołem reklamacyjnym,
9. Załącznik Nr 6 – Wykaz żłobków,
10. Załącznik Nr 7 – Oświadczenie o rozpoczęciu wdrażania lub wdrożeniu norm HACCP oraz o posiadaniu niezbędnych świadectw dopuszczających przedmiot zamówienia na terenie Polski wraz z wykazem środków transportu

Łódź, dnia 24 lipca 2013 r.

Opublikował: Anna Majewska
Publikacja dnia: 24.07.2013 10:38
Dokument oglądany razy: 856
Podlega Ustawie