bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 11.04.2014 13:01, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: ogłoszenie wyniku postępowania

MZŻ.T.262.7.2014 Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych w budynkach żłobków w zakresie prac ogólnobudowlanych, ślusarskich, elektrycznych i sanitarnych w podziale na zadania

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

Numer sprawy MZŻ.T.262.7.2014

Łódź, dnia 11 kwietnia 2014 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nr BZP 80265-2014 z dnia 11.04.2014

1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a tel. 42 632-24-08, 42 639-98-27, 42 632-23-61, fax 42 632-23-61 wew. 21
2. Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 euro.
3. Specyfikację (0zł) można odebrać w siedzibie MZŻ – pokój 4, pocztą lub drogą elektroniczną ze strony www.bip.mzz.lodz.pl
4. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynkach żłobków w zakresie prac ogólnobudowlanych, ślusarskich, elektrycznych i sanitarnych w podziale na :
4.1. Zadanie 1:
Remont chodnika i utwardzenie wyjazdu do bramy w żłobku nr 2 przy ul. Chrobrego 16.
Remont chodnika i utwardzenie wyjazdu do bramy w żłobku nr 14 przy ul. Pawia 20.
Remont ogrodzenia w żłobku nr 3 przy ul. Warneńczyka 5/17.
4.2. Zadanie 2:
Remont sanitariatu dla dzieci w żłobku nr 23 przy ul. Tatrzańskiej 27/29.
4.3. Zadanie 3:
Remont instalacji elektrycznej w żłobku nr 16 przy ul. Zachodniej 55a.
Remont instalacji elektrycznej w żłobku nr 31 przy ul. Sienkiewicza 108.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej – na wybrane zadanie.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia - zgodnie z harmonogramem określonym w siwz.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) dotyczące:
7.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
7.2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
7.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
7.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia.
7.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria :
7.5.1. są uprawnieni do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
7.5.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp,
7.6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych
w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach.
8. Wadium - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
w wysokości:
dla zadania 1 – 1 000 zł
dla zadania 2 – 600 zł
dla zadania 3 – 600 zł
9. Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100 pkt
10. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie MZŻ pokój 11 (sekretariat) do 28 kwietnia 2014 do godz.10:00
11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.
13. Dynamiczny system zakupów – nie dotyczy.
14. Zastosowanie aukcji elektronicznej – nie dotyczy.
15. Zamówienie uzupełniające – zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6
16. Uprawniony do kontaktu z wykonawcami:
a. merytorycznych:
Janusz Wielemborek - starszy inspektor ds. techniczo- ekonomicznych,
Stanisław Orliński - starszy inspektor ds. techniczo- ekonomicznych,
Roman Ryżlak - starszy inspektor ds. techniczo- ekonomicznych,
b. formalnych - Anna Majewska - starszy inspektor ds. administracyjno– ekonomicznych,
w godz. 8-15, tel. 632-23-61 wew. 32, 42 632-24-08 wew. 32 ; 42 639-98-27 wew. 32, fax 42 632-23-61, kom. 515 062 503
17. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień /CPV/:
45000000-7 - roboty budowlane
45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 – roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

Do pobrania:

  1. siwz
  2. załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  3. załącznik nr 2 - formularz ofertowy
  4. załącznik nr 3, 3a, 3b - przedmiary robót zadanie 1
  5. załącznik nr 4 - przedmiary robót zadanie 2
  6. załącznik nr 5, 5a - przedmiar robót zadanie 3
  7. załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawcy
  8. załącznik nr 7 – zobowiązanie
  9. załącznik nr 8 - wzór umowy


Opublikował: Anna Majewska
Publikacja dnia: 11.04.2014 13:01
Dokument oglądany razy: 651
Podlega Ustawie