bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

MZŻ/A/262/7/12 Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Łódź, dnia 16 października 2012 roku


Oznaczenie sprawy : MZŻ/A/262/7/12
BZP NR 219991-2012 z dnia 16-10-2012 r.


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA


Miejski Zespół Żłobków w Łodzi zawiadamia, że w wyniku przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 200 000 euro na sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, została zawarta umowa firmą:


„JOGO”
Łódzka Spółdzielnia Mleczarska
ul. Omłotowa 12
94-251 Łódź
za cenę z VAT – 309 343,37 zł – 100 pkt.


Łódź, dnia 4 października 2012 r.

Oznaczenie sprawy : MZŻ/A/262/7/12
BZP NR 204934-2012 z dnia 25-09-2012r.


OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Miejski Zespół Żłobków w Łodzi zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym o wartości nieprzekraczającej 200 000 euro na sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi została wybrana najkorzystniejsza, z najniższą ceną oferta Nr 1 złożona przez firmę:

„JOGO”
Łódzka Spółdzielnia Mleczarska
ul. Omłotowa 12
94-251 Łódź
za cenę z VAT – 309 343,37 zł – 100 pkt.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta dnia 12 października 2012r.


Łódź, dnia 1 października 2012 r.

Oznaczenie sprawy: MZŻ/A/262/7/12

Dot. przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.

Miejski Zespół Żłobków w Łodzi informuje, że w dniu 1 października 2012 roku wpłynęło zapytanie:
„Dot. zapytań do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – przedmiot zamówienia; sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi – nr sprawy MZŻ/A/262/7/12. W celu umożliwienia sprawnego wykonania zadania prosimy o odpowiedź na niżej wymienione pytania dotyczące umowy (Załącznik Nr 5)
1. czy Zamawiający widzi możliwość modyfikacji § 1 ust. 9 umowy w następujący sposób:
„Zamawiający zobowiązuje się składać Wykonawcy w formie elektronicznej (na adres e-mail ……) lub telefonicznej na nr ………….. zamówienia z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, w którym wyszczególni:
• asortyment i ilości (zamawiane ilości poszczególnych pozycji asortymentowych nie są równoważne opakowaniom zbiorczym) ,
• miejsca dostaw,
• termin realizacji dostaw,
2. czy Zamawiający widzi możliwość modyfikacji § 1 ust. 10 umowy w następujący sposób:
„Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia w dniu poprzedzającym dostawę najpóźniej do godziny 12:00”
3. czy Zamawiający widzi możliwość doprecyzowania, szczególnych przypadków w razie których zaistnienia Wykonawca winien przyjąć zamówienie w trybie pilnym do realizacji?
4. czy Zamawiający widzi możliwość wydłużenia terminu określonego w § 3 ust. 3 do 3 dni roboczych?
5. czy Zamawiający widzi możliwość wprowadzenia w § 3 umowy następujący zapis?
Zamawiający zobowiązany jest sprawdzić każdorazowo partię przyjmowanego towaru pod wzglądem: rodzaju, ilaści, jakości, oznakowania i okresu przydatności do spożycia oraz ich opakowania, przed pokwitowaniem odbioru towaru. W przypadku wystąpienia niezgodności w wyżej opisanym zakresie Zamawiający ma obowiązek zaznaczyć je każdorazowo w odrębnym pisemnym protokole niegodności podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Strony niniejszej umowy zgodnie ustalają, że sytuacja, w której nie zostanie sporządzony protokół niezgodności, o którym mowa powyżej, równoznaczna jest z uznaniem, że w opisanym powyżej zakresie towar jest zgodny z zamówieniem.
6. czy Zamawiający widzi możliwość obniżenia lub rezygnacji z kar umownych określonych w § 6 umowy niniejszej umowy.

O D P O W I E D Ź :

Zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) Miejski Zespół Żłobków w Łodzi udziela odpowiedzi:

Ad. 1. Zamawiający nie wyraża zgody na uzupełnienie treści w § 1 ust.9;
Ad. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną modyfikację w § 1 ust.10;
Ad. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmiany w § 1 ust.12 ;
Ad. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu określonego w § 3 ust.3;
Ad. 5. Zamawiający nie zgadza się na umieszczenie dodatkowego zapisu w § 3;
Ad. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na proponowane obniżenie lub rezygnację z kar umownych określonych w § 6.


Oznaczenie sprawy MZŻ/A/262/7/12
Biuletyn UZP – 204943 – 2012 ; data zamieszczenia 25.09.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a , fax (42) 632-23-61 wew. 21. tel. (42) 632-24-08, (42) 639-98-27, (42) 632-23-61,
2. Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro.
3. Specyfikację (0zł) można odebrać w siedzibie MZŻ – pokój 11, pocztą lub drogą elektroniczną ze strony www.bip.mzz.lodz.pl
4. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi:
Dostawy realizowane będą przez okres 12 m – cy, od poniedziałku do piątku; 5 razy w tygodniu w godzinach 6:00 – 7:00, do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia :
- od 02. 11. 2012r. do 31. 10. 2013 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
7.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
7.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
7.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
7.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach:
7.5.1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1,
7.5.2. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2
7.5.3. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3 - bądź kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 04.07.2012 r.,
7.5.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy,
7.5.5. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. 04.04.2012 r., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie stwierdzające, że nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
Złożenie przez osobę fizyczną oświadczenia zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 czyni zadość wymogowi złożenia oświadczenia, o którym mowa wyżej.
7.5.6. oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych artykułów do obrotu na terenie Polski oraz o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP – załącznik nr 7,
7.5.7. decyzje lub zaświadczenia lub opinie wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczące spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczające środki transportu wskazane w załączniku nr 7,
7.5.8. polisa OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
7.5.9. decyzja administracyjna o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego wydanej zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej lub decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia lub przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego nieobjętych urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225)- jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
7.5.10. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730) – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
7.5.11. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).
7.6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
7.7. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Wadium – nie dotyczy.
9. Kryteria oceny ofert: najniższa cena- 100pkt.
10. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie MZŻ pokój 11 (sekretariat) 04.10.2012 r. do godz. 9:00.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.
13. Dynamiczny system zakupów – nie dotyczy.
14. Aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
15. Zamówienie uzupełniające – Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające zgodnie z Art. 67 ust 1 pkt 7 Pzp.
16. Uprawnieni do kontaktu z Wykonawcami: Hanna Nowicka , Katarzyna Loszek
17. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień /CPV/: 15500000-3 – produkty mleczarskie

Pliki do pobrania:

  1. SIWZ
  2. Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
  3. Załącznik Nr 2 – Formularz cenowy,
  4. Załącznik Nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu w opłatach,
  5. Załącznik Nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Pzp,
  6. Załącznik Nr 5 – Wzór umowy wraz z protokółem reklamacyjnym,
  7. Załącznik Nr 6 – Wykaz żłobków objętych dostawą,
  8. Załącznik Nr 7 – Oświadczenie o rozpoczęciu wdrażania lub wdrożeniu norm HACCP oraz o posiadaniu niezbędnych świadectw dopuszczających przedmiot zamówienia na terenie Polski wraz z wykazem środków transportu,

Łódź, dnia 25 września 2012 r.

Opublikował: Hanna Nowicka
Publikacja dnia: 25.09.2012 11:04
Dokument oglądany razy: 720
Podlega Ustawie