bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

MZŻ/A/262/3/12 Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na t

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Oznaczenie sprawy : MZŻ/A/262/3/12
BZP NR 190435 - 2012 z dnia 04-09-2012


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA


Miejski Zespół Żłobków w Łodzi zawiadamia, że w wyniku przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 200 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych oraz produktów odżywczych dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, została zawarta umowa z firmą:

Część 1 –na sukcesywną dostawę różnych artykułów spożywczych do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

„BRACIA LEDZION”
Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion
ul. Podchorążych 25/27
94-234 Łódź

Wynagrodzenie za realizacje całości zamówienia
za cenę z VAT 97 971,57 zł – 100 pkt.

Część 2 na sukcesywną dostawę produktów odżywczych dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi

Firma Handlowo – Usługowa „EGRO”
Grzegorz Roswag
90-369 Łódź, ul. Piotrkowska 204/210
Filia: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Warszawska 149/151

Wynagrodzenie za realizacje całości zamówienia
za cenę z VAT 24 654,84 zł – 100 pkt.

Łódź, dnia 4 września 2012 r.

Łódź, dnia 28 sierpnia 2012 r.

Oznaczenie sprawy : MZŻ/A/262/3/12

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Miejski Zespół Żłobków w Łodzi zawiadamia, że w przetargu nieograniczonym o wartości nieprzekraczającej 200 000 euro na sukcesywną dostawę różnych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi, została wybrana:

Część 1
oferta numer 3 złożona przez firmę:
„BRACIA LEDZION” Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion
ul. Podchorążych 25/27
94-234 Łódź
za cenę z VAT: 97 971, 57 zł – 100 pkt.

Część 2
oferta numer 1 złożona przez firmę :

Firma Handlowo – Usługowa „EGRO” Grzegorz Roswag
90-369 Łódź, ul. Piotrkowska 204/210
Filia: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Warszawska 149/151
za cenę z VAT: 24 654,84 zł – 100 pkt.

Ofertę dla części 2 złożyła również firma:
„BRACIA LEDZION” Grzegorz Ledzion, Zbigniew Ledzion
ul. Podchorążych 25/27
94-234 Łódź
za cenę z VAT: 29 215,58 zł – 84 pkt.


Oferty odrzucone:
Część 1
Oferta numer 1: Firma Handlowo – Usługowa „EGRO” Grzegorz Roswag
90-369 Łódź, ul. Piotrkowska 204/210
Filia: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Warszawska 149/151;
na podstawie Art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w formularzu cenowym załącznik Nr 2a do SIWZ w poz. 16 gramatura opakowania proponowana przez Wykonawcę niezgodna z gramaturą wymaganą przez Zamawiającego, brak ponumerowania stron oferty oraz trwałego spięcia oferty (dział X pkt. 8 siwz);
oraz Art. 89 ust. 1 pkt. 6 Pzp – zawiera błędy w obliczeniu ceny - w formularzu cenowym Załącznik Nr 2a do SIWZ – Formularz cenowy: błędne obliczenia wartości netto, wartości podatku VAT, wartości brutto w pozycji 45, wartości brutto w pozycji 42;

Oferta numer 1: Firma „GAWEŁ” Tadeusz Gaweł
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 13/15
na podstawie Art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w formularzu cenowym załącznik Nr 2a do SIWZ w poz. 16 i 17 gramatura opakowania proponowana przez Wykonawcę niezgodna z gramaturą wymaganą przez Zamawiającego, oraz w poz. 15 i 40 ilość oferowanych opakowań proponowanych przez Wykonawcę niezgodna z wymaganą przez Zamawiającego, brak trwałego spięcia oferty (dział X pkt. 8 siwz);

Część 3
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie Art.93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp - nie złożono żadnej oferty.

Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte po upływie 5 dni od daty ogłoszenia o wyniku postępowania.

oznaczenie sprawy MZŻ/A/262/3/12
Biuletyn UZP – 176329-2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a ,fax (42) 632-23-61 wew. 21. tel. (42) 632-24-08, (42) 639-98-27, (42) 632-23-61,
2. Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro.
3. Specyfikację (0zł) można odebrać w siedzibie MZŻ – pokój 11, pocztą lub drogą elektroniczną ze strony www.mzz.lodz.pl
4. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, produktów odżywczych dla niemowląt oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi:
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Część 1:
Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych (cukier i produkty pokrewne, kakao, kawa, herbata, słodycze gotowe, przyprawy i przyprawy korzenne) do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy , od poniedziałku do piątku , 2-3 razy w miesiącu w godzinach 7:00-12:00, do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Część 2:
Sukcesywna dostawa produktów dla niemowląt do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy , od poniedziałku do piątku , 2-3 razy w miesiącu w godzinach 7:00-12:00, do każdego ze żłobków objętych dostawą.
Część 3:
Sukcesywna dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich do 30 żłobków zlokalizowanych na terenie Łodzi.
Dostawy będą realizowane przez okres 12 miesięcy, codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach 6:00-7:00, do każdego ze żłobków objętych dostawą.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Wymagany termin realizacji zamówienia :
- od 03. 09. 2012r. do 31. 08. 2013 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
7.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
7.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
7.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
7.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
7.5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach:
7.5.1. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1;
7.5.2. formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2a, 2b, 2c;
7.5.3. oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3 - bądź kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 27.05.2012r.;
7.5.4. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 – złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy;
7.5.5. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. po dniu 27.02.2012r., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie stwierdzające, że nie otwarto w stosunku do nich likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem;
Złożenie przez osobę fizyczną oświadczenia zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 czyni zadość wymogowi złożenia oświadczenia, o którym mowa wyżej.
7.5.6 oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych artykułów do obrotu na terenie Polski oraz o posiadaniu lub rozpoczęciu wdrażania systemu HACCP – załącznik nr 7;
7.5.7 decyzje lub zaświadczenia lub opinie wydane przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczące spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczające środek transportu wskazany w załączniku nr 7;
7.5.8. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730) – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
7.5.9. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 i 2 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).
7.6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
7.7. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
8. Wadium – nie dotyczy.
9. Kryteria oceny ofert: najniższa cena- 100pkt.
10. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie MZŻ pokój 11 (sekretariat) 27-08-2012r. do godz. 9:00.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zawarcie umowy ramowej – nie dotyczy.
13. Dynamiczny system zakupów – nie dotyczy.
14. Aukcja elektroniczna – nie dotyczy.
15. Zamówienie uzupełniające – zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 Pzp.
16. Uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Barczyńska , Katarzyna Loszek
17. Nomenklatura – Wspólny Słownik Zamówień /CPV/:
15800000-6 – Różne produkty spożywcze.

Do pobrania:

  1. SIWZ
  2. Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy,
  3. Załącznik Nr 2a – Formulare cenowy cz. 1,
  4. Załącznik Nr 2b - Formularz cenowy cz. 2,
  5. Załącznik nr 2c - Formularz cenowy cz. 3,
  6. Załącznik Nr 3 – Oświadczenie o niezaleganiu w opłatach,
  7. Załącznik Nr 4 – Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 ustawy Pzp,
  8. Załącznik Nr 5 – Wzór umowy wraz z protokołem reklamacyjnym,
  9. Załącznik Nr 6 – Wykaz żłobków,
  10. Załącznik Nr 7 – Oświadczenie o rozpoczęciu wdrażania lub wdrożeniu norm HACCP oraz o posiadaniu niezbędnych świadectw dopuszczających przedmiot zamówienia na terenie Polski wraz z wykazem środków transportu

Łódź, dnia 16 sierpnia 2012 r.

Opublikował: Hanna Nowicka
Publikacja dnia: 16.08.2012 10:21
Dokument oglądany razy: 1057
Podlega Ustawie